MINŐSÉGPOLITIKA

 

MINŐSÉGPOLITIKA

 

 

 

A QUATTRO KER Debrecen Kft. kereskedelmi tevékenységét gépkocsi flották, közúti tömegközlekedési eszközök, haszongépjárművek és személygépkocsik alkatrészellátására, valamint közúti járművek értékesítésére összpontosítja.

 

A társaság tulajdonosainak és vezetőjének célja, hogy a közúti járművek környezetkímélő, biztonságos és gazdaságos üzemeltetéséhez, a viszonteladók és a különféle gazdasági társasági felhasználók valamint magánszemélyek részére megbízható, folyamatosan jó minőségű pótalkatrész- és tartozék, valamint jármű beszerzési lehetőséget biztosítson.

 

A QUATTRO KER Debrecen Kft. megrendelői bizalmának elnyerése és megtartása, a társaság hitelességének erősítése érdekében a társaság vezetőjének és leendő munkatársai felelősségét dokumentáltan szabályozta, valamint partnereivel együttműködve törekszik a vevői igények hatékony és teljeskörű felmérésére, azok magas szintű teljesítésére.

 

Társaságunk munkavállalóinak egyéni felelősségére alapozott működését, külső és belső kapcsolatrendszerét a kölcsönös bizalom, a minőség, a megbízhatóság, a gazdaságosság és hatékonyság, valamint a vevői elvárások határozzák meg.

 

A vállalkozás versenyképességének fokozása érdekében Társaságunk nagykereskedelmi tevékenységében az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszert alkalmaz, amelyet működtetése során folyamatosan fejleszt és korszerűsít.

 

A Kft a szabvány követelményeivel összhangban szabályozza működését, javítja a munkavégzés feltételeit, munkakörnyezetét, gondoskodik munkatársai képzéséről, és módszeresen törekszik a hibák kijavítására, megelőzésére, a minőségirányítási rendszer hatékonyságának és hasznosságának növelésére.

 

A munkatársak minőség iránti elkötelezettségéért, a minőségpolitika megvalósításáért és fejlesztéséért a társaság vezetője vállal felelősséget.

 

Debrecen, 2017.szeptember 1.