Reklamáció
Áruval, szállítással kapcsolatos probléma esetén:
– Sérülten érkezett meg a csomag
– Nem azt kapta, amit rendelt – Kimaradt valami a csomagból – Elromlott valami Egyik eset sem hangzik túl jól, de a baj már megtörtént. Kár keseregni, inkább minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy közösen megoldhassuk a problémát.
Ezt többféleképpen is megteheti:
Ön gyorsan ír egy emailt, mely tartalmazza problémája minden részletét (mit, mikor, kivel, …) mi pedig igyekszünk gyorsan válaszolni. |
|
TelefonKérjük vegye figyelembe, hogy telefonon csak hétköznap, 8-tól 16 óráig tudunk rendelkezésére állni. Központi telefonszámunk: +36 52 500 949 |
Adatkezeléssel, jogorvoslattal kapcsolatos probléma esetén:
Olvassa el Adatvédelmi nyilatkozatunkat és Általános szerződési feltételeinket.